FAQ

Jeśli napotkałeś na problem podczas składania zamówienia, jego realizacją lub z samym produktem, zapoznaj się z poniższą listą najczęściej występujących problemów. Jeśli nie znajdziesz na niej odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, dzwoniąc na numer 333 003 316 (pn - pt od 8:00 do 16:00) lub pisząc na adres sklep@tonerdodrukarki.pl.

Etap zamówienia

  • Złożyłem zamówienie jednak płatność nie powiodła się.

  • W wiadomości mailowej z potwierdzeniem zamówienia masz możliwość przejścia do szczegółów zamówienia oraz zmiany sposobu płatności lub jej ponowienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić realizację swojego zamówienia?

  • Otrzymasz od nas komplet informacji drogą mailową. Będą to: informacja o złożeniu zamówienia, jego opłaceniu, przygotowaniu do wysyłki oraz nadaniu. W ostatniej wiadomości dostarczymy Ci numer paczki oraz link do śledzenia.

  • Wysłałem i zapłaciłem za zamówienie, kiedy mogę spodziewać się przesyłki?

  • 95% zamówień na materiały alternatywne wysyłamy tego samego dnia, natomiast materiały oryginalne w ciągu 24h od dnia złożenia zamówienia. Godzina graniczna, od której jest liczony ten czas to 14:00 w dni robocze. W weekendy nasz magazyn nie pracuje. W związku z tym, w większości przypadków, Twoje zamówienie dotrze do Ciebie w ciągu 1-2 dni roboczych. W przypadku opóźnienia nasz BOK skontaktuje się z Tobą.

  • O której będzie kurier i czy skontaktuje się ze mną przed dostawą?

  • Kurierzy DPD Polska oraz Inpost, z którymi współpracujemy dostarczają przesyłki w dni robocze w godzinach 8:00 do 17:00. W zależności od rejonu, w którym mieszkasz lub znajduje się siedziba Twojej firmy, godzina dostawy może być inna. W przypadku nieobecności odbiorcy, firma kurierska skontaktuje się z Tobą w celu umówienia dogodnego terminu odbioru paczki.

  • Jak szybko paczka trafi do wybranego przeze mnie paczkomatu?

  • Inpost dostarcza przesyłki do paczkomatu w czasie około 24h od daty nadania.

    Problem z towarem

  • Zakupiłem towar i okazał się wadliwy, co dalej?

  • Na sprzedawane przez nas produkty marki Reink udzielamy gwarancji door to door. Oznacza to, że wymienimy produkt nieodpłatnie, za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dla produktów marek własnych gwarancja udzielana jest w sposób standardowy. Oznacza to, że musisz dostarczyć uszkodzony produkt do naszego magazynu, a my rozpatrzymy gwarancję w terminie maksymalnie 14 dni. We wszystkich przypadkach konieczne jest wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego. Zrobisz to logując się na swoje konto w sklepie w sekcji Reklamacje. W przypadku problemów skontaktuj się z naszym BOK.

  • Chcę zwrócić towar

  • Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w łatwy, tani i szybki sposób. Wejdź na stornę zasady zwrotów i sprawdź jak.

    pixel