FAQ
Jeśli napotkałeś na problem podczas składania zamówienia, jego realizacją lub z samym produktem, zapoznaj się z poniższą listą najczęściej występujących problemów. Jeśli nie znajdziesz na niej odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, dzwoniąc na numer 333 003 316 (pn - pt od 8:00 do 16:00) lub pisząc na adres sklep@tonerdodrukarki.pl.
Złożyłem zamówienie jednak płatność nie powiodła się.
W wiadomości mailowej z potwierdzeniem zamówienia masz możliwość przejścia do szczegółów zamówienia oraz zmiany sposobu płatności lub jej ponowienia.
W jaki sposób mogę śledzić realizację swojego zamówienia?
Otrzymasz od nas komplet informacji drogą mailową. Będą to: informacja o złożeniu zamówienia, jego opłaceniu, przygotowaniu do wysyłki oraz nadaniu. W ostatniej wiadomości dostarczymy Ci numer paczki oraz link do śledzenia.
Wysłałem i zapłaciłem za zamówienie, kiedy mogę spodziewać się przesyłki?
95% zamówień na materiały alternatywne wysyłamy tego samego dnia, natomiast materiały oryginalne w ciągu 24h od dnia złożenia zamówienia. Godzina graniczna, od której jest liczony ten czas to 14:00 w dni robocze. W weekendy nasz magazyn nie pracuje. W związku z tym, w większości przypadków, Twoje zamówienie dotrze do Ciebie w ciągu 1-2 dni roboczych. W przypadku opóźnienia nasz BOK skontaktuje się z Tobą.
O której będzie kurier i czy skontaktuje się ze mną przed dostawą?
Kurierzy DPD Polska oraz Inpost, z którymi współpracujemy dostarczają przesyłki w dni robocze w godzinach 8:00 do 17:00. W zależności od rejonu, w którym mieszkasz lub znajduje się siedziba Twojej firmy, godzina dostawy może być inna. W przypadku nieobecności odbiorcy, firma kurierska skontaktuje się z Tobą w celu umówienia dogodnego terminu odbioru paczki.
Jak szybko paczka trafi do wybranego przeze mnie paczkomatu?
Inpost dostarcza przesyłki do paczkomatu w czasie około 24h od daty nadania.
Zakupiłem towar i okazał się wadliwy, co dalej?
Na sprzedawane przez nas produkty marki Reink udzielamy gwarancji door to door. Oznacza to, że wymienimy produkt nieodpłatnie, za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dla produktów marek własnych gwarancja udzielana jest w sposób standardowy. Oznacza to, że musisz dostarczyć uszkodzony produkt do naszego magazynu, a my rozpatrzymy gwarancję w terminie maksymalnie 14 dni. We wszystkich przypadkach konieczne jest wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego. Zrobisz to logując się na swoje konto w sklepie w sekcji Reklamacje. W przypadku problemów skontaktuj się z naszym BOK.
Chcę zwrócić towar
Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w łatwy, tani i szybki sposób. Wejdź na stornę zasady zwrotów i sprawdź jak.
Etap zamówienia
W wiadomości mailowej z potwierdzeniem zamówienia masz możliwość przejścia do szczegółów zamówienia oraz zmiany sposobu płatności lub jej ponowienia.
Otrzymasz od nas komplet informacji drogą mailową. Będą to: informacja o złożeniu zamówienia, jego opłaceniu, przygotowaniu do wysyłki oraz nadaniu. W ostatniej wiadomości dostarczymy Ci numer paczki oraz link do śledzenia.
95% zamówień na materiały alternatywne wysyłamy tego samego dnia, natomiast materiały oryginalne w ciągu 24h od dnia złożenia zamówienia. Godzina graniczna, od której jest liczony ten czas to 14:00 w dni robocze. W weekendy nasz magazyn nie pracuje. W związku z tym, w większości przypadków, Twoje zamówienie dotrze do Ciebie w ciągu 1-2 dni roboczych. W przypadku opóźnienia nasz BOK skontaktuje się z Tobą.
Kurierzy DPD Polska oraz Inpost, z którymi współpracujemy dostarczają przesyłki w dni robocze w godzinach 8:00 do 17:00. W zależności od rejonu, w którym mieszkasz lub znajduje się siedziba Twojej firmy, godzina dostawy może być inna. W przypadku nieobecności odbiorcy, firma kurierska skontaktuje się z Tobą w celu umówienia dogodnego terminu odbioru paczki.
Inpost dostarcza przesyłki do paczkomatu w czasie około 24h od daty nadania.
Problem z towarem
Na sprzedawane przez nas produkty marki Reink udzielamy gwarancji door to door. Oznacza to, że wymienimy produkt nieodpłatnie, za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dla produktów marek własnych gwarancja udzielana jest w sposób standardowy. Oznacza to, że musisz dostarczyć uszkodzony produkt do naszego magazynu, a my rozpatrzymy gwarancję w terminie maksymalnie 14 dni. We wszystkich przypadkach konieczne jest wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego. Zrobisz to logując się na swoje konto w sklepie w sekcji Reklamacje. W przypadku problemów skontaktuj się z naszym BOK.
Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w łatwy, tani i szybki sposób. Wejdź na stornę zasady zwrotów i sprawdź jak.